woensdag 17 oktober 2012

Eminent USB Signal Booster Cable


Met de Eminent USB Signal Booster Cable kun je makkelijk je usb wifi stick, usb dvb-t stick, usb hdd, usb switch enzovoort verlengen. Dit is een actieve usb verlengkabel met ingebouwde hub. De kabellengte is 10 mtr. en je kunt maximaal 40 mtr. overbruggen door er meerdere aan te koppelen.
Werkt met usb 2.0 en 1.1 en wordt gevoed via usb van de computer.
Zo had ik mijn dvb-t stick direct aan mijn HB9CV (144 MHz-146 MHz) gekoppeld, om zo het signaal verlies zo min mogelijk te houden.

 









Tijdelijk op het balkon met een kort stukje RG-58 u/a coax er tussen

 
König USB Switch
Met deze usb switch kun je twee computers met één usb harddisk, wifi stick, dvb-t stick of printer bedienen (schakelen). Het bedienen geschiedt handmatig (drukknoppen) of software matig geregeld via de computers zelf.
Werkt met usb 2.0 en 1.1 en wordt gevoed via usb van de computer.



Deze switch gebruikte ik zelf om een usb harddisk te koppelen aan twee pc's. Zodat ik niet steeds de kabels los hoef te halen.


Hardware leverancier: Okaphone
Eminent USB signaal booster
König USB Switch

Geen opmerkingen:

Een reactie posten